Aktivity VF

Aktivity VF

  1. Marketingová podpora značky Vína z Moravy vína z Čech (Vína z Moravy, vína z Čech, Svatomartinské, růžová vína, červená vína, značení vín) – komunikační kampaň ATL, BTL (TV, radio, tisk, online, retail, POS ).
    Spolupracující agentury:
    2006-15 Comtech
    2016-     McCann-Erickson, MQI
    Vizuály hlavních kampaní 2006-16 najdete zde.
  2. Podpora projektů (žádosti o podpory)
  3. Propagační akce (Svátek růžových vín, Svatomartinský košt)
    Podpora aktivit v zahraničí (podpora účasti vín na zahraničních soutěžích, realizace expozice ČR na veletrhu Prowein)
    Vinařská turistika (edice Krajem vína)
    Průzkumy trhu (pre- a posttesty kampaní, spotřebitelské výzkumy)
    Online aktivity (web www.wineofzechrepublic.cz, facebook: https://www.facebook.com/vinazmoravy.vinazcech, youtube:  https://www.youtube.com/user/vinarskyfond, aplikace Víno na dotek